رفتن به بالا

سایت خبری فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

اوقات شرعی

امام جمعه موقت شهرستان نمین :

عقلانیت رکن اساسی قیام عاشورا بود

اگر تولیدات داخلی نیاز‌های مارا تامین نکرد با واردات واکسن‌های تایید شده اقدام به واکسیناسیون عمومی مردم کنیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیل ویلکیج حجت الاسلام نصیری خطیب موقت جمعه نمین در خطبه‌های نماز جمعه شهر نمین با اشاره زیاد شدن آمار کرونا در کشور و تاکیدات مقام معظم رهبری بر رعایت اصول بهداشتی در جامعه بویژه در عزاداری‌های ماه محرم گفت: واکسیناسیون بهترین راه پیشگیری از کروناست اگر تولیدات داخلی نیاز‌های مارا تامین نکرد با واردات واکسن‌های تایید شده اقدام به واکسیناسیون عمومی مردم کنیم.

وی ادامه داد: واکسن تنها راه مقابله با این بیماری نیست و رعایت دستورالعمل های بهداشتی باید در دستور کار باشد تا بتوانیم از این بلا نجات یابیم.

حجت الاسلام نصیری ادامه داد : در بحث واکسن تولید داخل و ایرانی از لحاظ اقتصادی و توانایی علمی کشورمان بهره مند هستیم و پایداری محصول بنام خودمان میباشد و ابزار قدرتی در دست ماست که درگیر توطئه های کشورهای اروپایی و آمریکایی نشویم.

خطیب موقت نماز جمعه شهرستان نمین با اشاره به ایام عزاداری و حادثه عاشورا گفت:عقلانیت رکن اساسی قیام عاشورا بود در غیر اینصورت در یادها نمی ماند و قیام انقلاب اسلامی نیز الگو گرفته از قیام امام حسین (ع) میباشد.

وی افزود :متاسفانه در سال های اخبر تحریفات و خرافات در عزاداری ها زیاد شده است که باید جلوگیری و با اشاعه دهنده چنین خرافاتی برخورد قانونی شود.

حجت الاسلام نصیری بیان داشت: با رعایت تمام اصول و مصوبات و پروتکل های بهداشتی عزاداری در شان و جایگاه امام حسین برگزار کنیم که دغدغه مقام معظم رهبری است تا دشمنان از کرونا و محرم بهره برداری سیاسی نکنند.

وی در ادامه ضمن تبریک سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی آن رزمندگان و ایثارگران را مایه عزت و افتخار نظام اسلامی دانست.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

نظرات