رفتن به بالا

سایت خبری فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۷ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 26 April

اوقات شرعی

با مشارکت اداره بنیاد شهرستان نمین مراسم گرامی داشت جانباز شهید والامقام « حسن ایرلو » در مسجد جامع زادگاهش روستای ایرلو برگزار شد .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی ویلکیج، در این مراسم سردار محمدی اصل فرمانده سپاه حضرت عباس  علیه السلام  اردبیل طی سخنانی دی ماه را یکی از مهم ترین و پرتلاطم ترین ایام در ده اخیر برشمرد و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عملیات های کربلای ۴ و ۵  و همچنین حماسه نهم دی ماه و روز بصیرت و میثاق امت با ولایت و سیزدهم دی ماه سالروز شهادت مظلومانه سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی و تقارن این روزهای مهم با ایام فاطمیه و یوم شهادت دخت گرامی نبی اکرم صلی الله علیه و آله   حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها را فرصتی برای بصیرت افزایی و اتحاد ملت بزرگ ایران دانست.
وی گفت : مراسم تشییع پیکر پاک شهید سلیمانی نماد اتحاد و اخوت و یکپارچگی ملت ایران و مسلمین در جهان و گردهمایی و اشتراک نظر طیف های محتلف فکری و ایدئولوژیکی بود و عظمت بصیرت مردم در روز نهم دی ماه بود که اتحاد پلید آمریکا و صهیونیسم و منافقین و سلطنت طلب ها و … در حمایت از جریان شوم فتنه جهت براندازی نظام اسلامی را نابود و رویای آنها را به کابوس تبدیل کرد.
این مراسم  با حضور پرشور اهالی روستای ایرلو و روستاهای همجوار و شهرستان نمین ، جمعی از نیروهای سپاه پاسداران ، مدیدران اداری از استان و  مسئولین شهرستانی و  محلی برگزار و  شعر خوانی، اجرای سرود توسط دانش آموزان بسیجی حوزه مقاومت بسیج شهید کلاهدوز آبی بیگلو و مداحی از دیگر برنامه های اجرا شده در آن بود .
گفتنی است جانباز شیمیایی دفاع مقدس و سفیر مجاهد ایران در یمن و برادر شهیدان اصغر و حسین ایرلو  منتسب به روستای ایریل از توابع بخش ویلکیج شهرستان نمین می باشد .
انتهای پیام

اخبار مرتبط

نظرات